Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de veelgestelde veelgestelde vragen relatiebeheer online. Heeft u een vraag die er niet tussen staat?
Stuur uw vraag dan naar info@relatiebeheer-online.nl.

Veel gestelde vragen relatiebeheer

+Wat is online relatiebeheer?
Met online relatiebeheer kunt u ongeacht uw locatie of apparaat uw relaties beheren en direct toegang hebben tot al uw gegevens.
+Wat zijn de voordelen van online relatiebeheer?
Meerdere gebruikers kunnen uitgebreid alle aspecten van uw relatiebeheer bijhouden en ongeacht locatie of apparaat hier toegang tot hebben. Het relatiebeheersysteem Offective is zeer eenvoudig in gebruik en vele malen efficiënter dan bijvoorbeeld Microsoft Excel.
+Hoe kan ik mijn relatie bestand uit Excel inladen?
In de module CRM kunt u gemakkelijk relaties inladen. Dit doet u door onder Instellingen te kiezen voor Relaties importeren. U kunt dan via ons import format uw relaties (een .csv bestand) in Offective inladen.
+Ik zie alleen maar Nederland in mijn CRM, hoe kan ik … gebruiken?
Standaard toont Offective enkel Nederland. Gebruikers hebben zelf de mogelijkheid om te kiezen welke landen in hun relatiebeheer beschikbaar zijn. U kunt dit in de module CRM onder Instellingen en dan CRM Instellingen terugvinden. U kunt dan kiezen voor de optie Beschikbare landen en hier de landen toevoegen die voor u relevant zijn.
+Kan ik zelf velden aanmaken?
U heeft de mogelijkheid Vrije velden aan te maken voor uw CRM. U kunt dit vinden onder de Instellingen van het CRM. Hier klikt u op CRM instellingen en dan tabblad Vrije velden. Per type relatie kunt u andere vrije velden hanteren.
+Kan ik notities maken bij mijn relaties?
U kunt hiervoor Vrije velden gebruiken of het tabblad Communicatie en dan het Log bij de desbetreffende relatie. Hier communicatie en notities maken m.b.t. deze relatie en kunt u dit eventueel koppelen aan Taken.
+Hoe kan ik een nieuwe relatie aanmaken?
In de module CRM kunt u via Klanten > Leveranciers en Overige relaties met de button +Nieuw (of +Nieuw bedrijf en +Nieuwe particulier) een nieuwe relatie inbrengen. Verder kunt gemakkelijk in 1 keer uw oude relatie bestand via ons Import format inladen.
+Welke type relaties ondersteunt Offective?
In de module CRM heeft u de mogelijkheid Klanten, Leveranciers en Overige relaties te beheren. U kunt deze relaties verder onderscheiden via Groepen.
+Waarom zou ik mijn relaties online in plaats van met Excel beheren?
U kunt met de module CRM ongeacht uw besturingssysteem en met groot gemak inzage hebben in uw relatiebestand. U hoeft geen bestanden te delen met uw collega's en de rompslomp om de informatie gesynchroniseerd te houden is verleden tijd...
+Kan ik mijn relaties groeperen?
U kunt vanuit de module Beheer onder Groepen en autorisaties nieuwe groepen aanmaken die uw kunt gebruiken om uw relaties in het de module CRM te beheren. U kunt er tevens voor kiezen of deze groepen voor al uw gebruikers zichtbaar zijn of maar een gedeelte.
 
X

Eenvoudig en snel proberen

Ervaar Offective voorraadbeheer zelf met een proefaccount van 30 dagen. Na registratie ontvangt u direct een e-mail met de logingegevens. Dit is geheel vrijblijvend en uw account wordt niet automatisch verlengt.

Koppel bestaande administratie
Aanmelden