Een goed klanten beheer systeem kan uw bedrijf op meerdere manieren helpen om efficiënter te werken en de relatie met uw klanten te verbeteren. U kunt contactgegevens invoeren, maar ook belangrijke informatie uit gevoerde gesprekken en/of documentatie opslaan. Behalve in het contact met klanten kan het voor uw medewerkers ook erg prettig zijn om een duidelijk inzicht te hebben in wat en wanneer er gebeurt bij klanten. U kunt uw klantenbestand waar u ook bent vlot bijwerken. Op uw smartphone, tablet of laptop. Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op of meld u aan voor een proefabonnement. De eerste 30 dagen zijn vrijblijvend en gratis.

30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen

App klantenbeheer gratis downloaden

Ons klanten beheer systeem is geschikt voor elk type onderneming, zowel klein als groot. Als u zich heeft aangemeld, kunt u vrijwel direct inloggen en de app gratis downloaden. Met ons programma is uw klantenbestand straks overal toegankelijk in de cloud. Zelfs als u onderweg bent en geen toegang heeft tot uw pc, kunt u gemakkelijk aan de gegevens van uw klanten komen via de app op uw smartphone. Als u dit wenst kan u uw klantgegevens delen met meerdere personen uit uw bedrijf. Dit is bijvoorbeeld handig voor een salesteam dat vaak onderweg is.

Klanten zijn belangrijk. Ze vormen de basis van uw bedrijf. Investeren in een klanten beheer systeem stelt u in staat om een goed overzicht te hebben en te behouden. Als u veel klanten heeft, dan kunt u dit niet bijhouden in een gewoon Word of Excel bestand. Het wordt al snel chaos. Chaos in uw klantenbestand is wel het laatste wat u wilt. Ook naar de klanten toe, geeft dit een slechte indruk.

Eenvoudig en gratis klanten beheer systeem

Investeren in een eenvoudig klanten beheer systeem betekent niet dat het u veel geld kost. Wij bieden u software aan tegen een maandelijks, aantrekkelijk tarief. De eerste 30 dagen zijn vrijblijvend en gratis. Als u met ons programma aan de slag gaat, zullen u een aantal zaken opvallen. U kan bijvoorbeeld ongelimiteerd documenten uploaden bij uw relatie en met maar een aantal muisklikken kunt u de verkoophistorie inzien. U kunt zien welke producten er zijn geleverd, maar ook wanneer er zaken zijn gedaan. Hoe meer u weet van een klant, hoe beter u die kunt adviseren.

De meningen verschillen om klantgegevens en andere data in de cloud op te slaan. Onbekend maakt onbemind, maar daar komt langzamerhand verandering in. We zien dit al gebeuren bij grotere bedrijven die ook hun kritieke processen naar de cloud migreren. Het begin van algemene acceptatie is daarmee in gang gezet. Een klanten beheer systeem in de cloud is gegarandeerd veilig. Uw data wordt op een externe server gezet en door ons beheerd en bewaakt. Uw voordelen? Geen investeringen in software en u kunt altijd en overal uw klantenbestand bijhouden en inzien.

U ziet dat een eenvoudig online klanten beheer systeem alles in zich kan hebben om het MKB in Nederland en België perfect te bedienen. U hoeft zeker geen IT-specialist te zijn als het gaat om implementatie en integratie, wat u bij veel andere bedrijfsadministratie en bedrijfssoftware nog weleens ziet. Probeer onze app vandaag nog voor 30 dagen gratis en geheel vrijblijvend. U kunt gerust vergelijken met andere pakketten die er op de markt zijn, maar wij zijn ervan overtuigd dat u ons pakket de beste gaat vinden. Vragen? Neem gerust contact met ons op. We staan u graag te woord.