CRM systeem gratis Excel

Excel heeft toch niet alles wat u nodig heeft? Probeer ons CRM systeem dan nu 30 gratis en laat u overtuigen

Een goed CRM systeem voor uw klantbeheer is onmisbaar. Natuurlijk kunt u een klantenbestand in Excel bijhouden, maar dit heeft zo z’n beperkingen. Niet iedereen kan ingewikkelde macro’s maken en dan verliest u al snel het overzicht. In ons open source CRM systeem is alles voorgeprogrammeerd. U hoeft uitsluitend gegevens in te voeren. Het is goedkoop en u kunt makkelijk een selectie maken van data die u nodig heeft. Bent u benieuwd hoe het werkt? Meld u aan voor een gratis proefaccount voor 30 dagen. U kunt daarna direct inloggen en starten.

Probeer gratis

Wij zijn niet de enige aanbieder van CRM systemen, maar bieden wel een systeem dat voldoet aan uw wensen én wij zijn goedkoop. Goedkoper dan andere aanbieders zoals Spinoffice, Superoffice en Perfectview. Wij richten ons hoofdzakelijk op de kleine ondernemer die met ons systeem eenvoudig en vlot klantgegevens en relatiegegevens kan opslaan. Het CRM systeem is Nederlandstalig en beschikbaar voor zowel Mac als Windows PC.

Voordelen webbased CRM systeem

Voor het werken met ons webbased CRM systeem heeft u geen enkele opleiding nodig. Dankzij de gebruiksvriendelijke interface vindt u snel uw weg. U kunt het systeem alleen beheren of inloggegevens delen met anderen. Eén van de grote voordelen om te werken via het web. Het maakt zoveel meer mogelijk. Ideaal bijvoorbeeld voor de afdeling sales. Wel is aan te raden om een uniforme werkwijze af te spreken. De werkwijze kan onder meer gericht zijn op het onderbrengen van contacten in verschillende groepen. In de praktijk werkt dit prima maar vergt van de gebruikers, zeker als u met meerdere mensen het systeem gebruikt, discipline bij het gebruik.

Een ander voordeel om met een webbased CRM systeem aan de slag te gaan is dat u alleen een internetverbinding en een browser nodig en u heeft overal toegang tot uw CRM. U kunt snel aan de slag en werkt in een bekende omgeving. Webbased CRM, online CRM of CRM in de cloud, het zijn allemaal aanduidingen van dezelfde toepassing. Namelijk, dat de software niet meer door uzelf geïnstalleerd en beheerd hoeft te worden. Een ander voordeel is dat u niet de verantwoordelijkheid draagt over updates. Wij nemen u deze zorg graag uit handen.

CRM en HRM

Met ons CRM systeem, niet te verwarren met CMR, zijn vele uitbreidingen mogelijk. Zo is er bijvoorbeeld een koppeling mogelijk met onze HRM tool voor al uw personele gegevens. Het is een vrij uitgebreide tool met mogelijkheden tot het registreren van verlof en afwezigheid, zoals ziekte, bijzonder verlof en dergelijke. Het werkt heel simpel. Als u een medewerker hebt toegevoegd dan kunt u onder ‘Afwezigheidsregistratie’ de afwezigheid van uw medewerkers registreren en beheren. U heeft hier de keuze uit de ‘Verlof’, ‘Ziekte’ en ‘Bijzonder verlof’.

Uiteraard biedt de HRM tool nog veel meer mogelijkheden en ook hiervoor geldt dat u het gratis 30 dagen kunt proberen. Wij bieden u een vrijblijvend account aan, zodat u kennis kunt maken met alle mogelijkheden én kunt bepalen welke modules u in de praktijk nodig heeft. Kortom: vele malen makkelijker dan het werken met Excel spreadsheets. Surft u maar eens verder en bekijk de mogelijkheden. Ook vanuit België kunt u zich aanmelden!

 
X

Eenvoudig en snel proberen

Ervaar Offective voorraadbeheer zelf met een proefaccount van 30 dagen. Na registratie ontvangt u direct een e-mail met de logingegevens. Dit is geheel vrijblijvend en uw account wordt niet automatisch verlengt.

Koppel bestaande administratie
Aanmelden