Relatiebeheer
Relatiebeheer
Relatiebeheer is een van de belangrijkste onderdelen van uw bedrijfsadministratie. U wilt bijhouden hoe het er met uw relaties voor staat, wat de afspraken zijn en hoe u hen het beste kunt benaderen voor de verkoop van uw producten en/of diensten. Daarom is een goed relatiebeheer programma van groot belang.
Silvasoft heeft diverse software pakketten voor bedrijven. Een voorbeeld daarvan is de relatiebeheer module, waarmee u eenvoudig alle data met betrekking tot uw klanten kunt bijhouden in de cloud. Of het nu om een vaste klant gaat, of om een klant die een enkele keer een product of dienst afneemt, alle informatie is overzichtelijk en binnen handbereik.
Relatiebeheersysteem op maat
Het relatiebeheersysteem van Silvasoft is uitgebreid en overzichtelijk. U kunt eenvoudig alle data opslaan, ongeacht het type. U kunt eigen datavelden creëren zodat het programma perfect aansluit aan uw wensen en wat u nodig heeft. Iedere klant is immers anders. Ook kunt u allerlei log-functionaliteiten gebruiken, zodat u precies weet wanneer en wat er iets met een klant is gedaan. Of het nu om een telefoongesprek, e-mail of om een offerte gaat. U houdt alles met het grootste gemak bij met het online relatiebeheersysteem van Silvasoft.
Relatiebeheer zonder limieten
Onze relatiebeheer software is geschikt voor elk type bedrijf. Of u nu 20 klanten hebt of 20.000, groot of klein, wij hanteren geen limieten. Dus ook als uw bedrijf nu nog klein is, maar de komende tijd gaat groeien, kunt u met ons relatiebeheersysteem prima vooruit. Waar andere software vaak limieten hanteert (bijvoorbeeld een maximaal aantal relaties), is dit bij ons onbeperkt. Ook maakt het niet uit hoeveel data u bij uw relatie wilt opslaan: U bepaalt zelf wat en hoeveel u noteert.
Een ander voordeel is het documentenbeheer. Vaak gebeurt het dat klanten/relaties een e-mail sturen met een bijlage of dat u bijvoorbeeld een offerte aan een klant wilt koppelen. In onze relatiebeheer software kunt u heel gemakkelijk documenten koppelen aan relaties zodat u alles overzichtelijk houdt. Op deze manier kunt u heel eenvoudig een compleet dossiersysteem aanleggen, zodat u op persoonlijke wijze kunt communiceren met uw klant.